قالب های فارسی وردپرس 27

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 27

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

هدیه تبلیغاتی بهترین روش برای به دست آوردن و حفظ بازار

داستان ایده نوشتن این نوشتار درباره هدیه تبلیغاتی در پاییز سال 1396 زمانی که در حال مطالعه کتاب بازاریابی خلاق آقای فیلپ کاتلر بودم به ذهنم خطور کرد. با مطالعه این کتاب یاد اقیانوس سرخ و اقیانوس آبی که در خصوص بازار رقابتی شدید کسب و کارها و راه های برون رفت از آنها است، افتادم.


در این کتاب آقای کاتلر مطرح می کند که، تمرکز شدید کالاهای مصرفی بسته بندی شده، افزایش شدید مارک ها و برند ها، کوتاهی شدن دوره عمر محصولات، پیدایش فناوری های دیجیتال، تنوع در یک محصول خاص، اشباع تبلیغات تجاری، افزایش نیرو تصمیم گیری مشتری، فشرده تر شدن بازار به واسطه وجود رقبای بسیار و …. همه دلائلی هستند که ضرورت تفکر خلاقانه و بازاریابی خلاق بدست کسب و کارها را نمایان می سازد.


هدیه تبلیغاتی رهسپار برای جلب توجه مخاطبین هدف

مهمترین وظیفه کسب و کارها جلب توجه مشتریان است الی بتوانند نظر آنها را به سمت خدمات و محصولات خود جلب کنند. یکی از طریق های اثربخش و ماندگار در جلب پروا مشتریان ارائه هدیه های جذاب و خوب به مشتریان است. چه برای جلب مشتریان جدید و چه در مرحله برنامه های وفاداری مشتری در انتهای چرخه عمر مشتری.


هدیه تبلیغاتی خلاقانه سوژه داغی است که در سال های تازه پروا مردم و کسب و کارها را به خویش جلب کرده اند. در این حوزه، مقوله اصلی افزایش فروش نمونه ها تبلیغاتی، کاهش قیمت ها است که به یک خو در این صنعت تبدیل شده است.


استراتژی که ما در صدرا به شدت آن را پیگیری می کنیم و بیش از دوازده سال است که به عنوان رهبر قیمت در ارائه هدایای تبلیغاتی ارزان در بازار شناخته می شویم.


 کسب و کارهای گوناگون در جستجوی مسیر هایی برای به دست آوردن بازارها به روشی به غیر از “جنگ های قیمت” هستند و در این بین، اقدامات پیشروی کردن فروش توجه رسانه ها و پروا مصرف کنندگان را به خویش جلب کرده است. سوداگری برای به دست آوردن بازار، با استفاده از شیوه های تبلیغاتی الان بیش از قبل به سمت صنعت هدایای تبلیغاتی  روی آورده اند.


ست هدیه تبلیغاتیهمه آنچه که باید درباره هدیه تبلیغاتی بدانید

روش گزینش هدیه

توصیه انتخاب هدیه

توسعه

وضعیت صنعت

روند بازار

انواع بخش بندی

ارزش های اساسی

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

چگونه هدیه تبلیغاتی گزینش کنیم؟

اولین گام برای خرید محصولات تبلیغاتی بستگی به شناخت ریزبین بیچارگی مشتری دارد. آیا این هدیه پیمان است به کارکنان داده شود؟ آیا این هدیه پیمان است به مشتریان جدید دیتا شود؟ آیا این هدیه قرار است به مشتریان وفادار دیتا شود؟ آیا مشتری قصد خرید هدیه تبلیغاتی نفیس در شمار محدود دارد یا هدیه تبلیغاتی ارزان بها در شمار بالا؟ آیا مشتری هدیه تبلیغاتی شگفت و ناآشنا می خواهد؟ آیا مشتری به پیگیری خرید هدایای تبلیغاتی خاص و جدید است یا هدیه تبلیغاتی خلاقانه؟ 


هر کدام از موارد فوق که باشد، مشتری اثناء خرید محصول، اکثریت مصرف کنندگان وارد دوران مصرف عقلانی می شوند و بها زیر تر محصولات و ارزش افزوده بیشتر در قبال پرداخت یکسان را تعقیب می کنند. این سوژه درخصوص هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی نمایش داد بیشتری دارد.


این مقاله را حتما بخوانید: بایستگی ارائه هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه های بین المللی


روش های ارتقاء پسندیده (تامین نیازهای مختلف مشتری) به همراه کیفیت فرآورده و خدمات، کلید موفقیت برنده شدن در بازار هدیه های تبلیغاتی است.

نسل جدید PowerHouse 200، پاوربانک انکر با ظرفیت بالا و ابعاد کوچک‌تر معرفی شد

انکر، شرکت‌ تولیدکننده‌ی لوازم جانبی، امروز در جریان نمایشگاه CES 2018 نسل دوم پاوربانک غول‌پیکر و پرظرفیت خود، موسوم به PowerHouse را با ابعاد کوچک‌تر و نیمی از ظرفیت و برچسب قیمتی نسل قبل رونمایی کرد. محصول جدید انکر از تابستان سال جاری میلادی با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد که حدود ۲۰۰ دلار از نسل اول PowerHouse ارزان‌تر است.

ظاهر این پاورهاوس شباهت بسیاری به باتری خودرو دارد؛ اما از طراحی ظریف‌تر و جذاب‌تری بهره می‌برد و امکان شارژ طیف گسترده‌ای از لوازم و محصولات الکترونیکی را فراهم می‌آورد؛ ضمن اینکه می‌تواند نقش منبع تغذیه‌ی لوازم خانگی را نیز ایفا کند. انکر مدعی است پاورهاوس علاوه‌ بر آنکه محصولی مناسب برای آن دسته از افرادی است که همواره به‌ دنبال راهکاری جایگزین برای شارژ گجت‌های خود هستند، می‌تواند راهکاری مناسب برای مواقع اضطراری و قطعی‌ برق نیز باشد.

به اعتقاد انکر، شما می‌توانید پاورهاوس را در منزل نگه‌داری و در مواقع اضطراری از آن استفاده کنید یا از این دستگاه به‌عنوان منبع انرژی گجت‌های خود در سفرهای چندروزه‌ و کوتاه بهره ببرید؛ با این حال به‌ نظر می‌رسد که PowerHouse 200 بیش از هرچیز، گزینه‌ای مناسب برای دسته‌ی دوم افراد باشد؛ چرا که نسل پیشین این محصول با ظرفیت ۴۲۴ وات‌ساعتی خود، گزینه‌ی بهتری برای مقابله با بلایای طبیعی محسوب می‌شود.

ظرفیت پاورهاوس جدید، حدود ۲۰۰ وات‌ساعت و وزن آن نزدیک به ۳ کیلوگرم (به‌طور دقیق، ۳.۱۷ کیلوگرم) است که نسبت به نسخه‌ی پیشین با وزن ۴.۳ کیلوگرمی، دستگاه به‌مراتب سبک‌تری محسوب می‌شود. نسخه‌ی جدید پاورهاوس از یک خروجی ۱۰۰ وات AC نیز بهره می‌برد که می‌توان از آن برای تأمین انرژی مورد نیاز بسیاری از لوازم خانگی مدرن استفاده کرد.

CES LOGO

  

برای مشاهده کلیه اخبار و مقالات و تماشای ویدیوهای مرتبط با نمایشگاه به صفحه اختصاصی CES 2019 مراجعه کنید.

سنهایزر ایرفون بی‌سیمِ رقیب ایرپاد اپل و بیتس ایکس را رونمایی کرد

سنهایزر هدفون توگوشی جدیدی به نام CX 6.00BT در CES 2018 رونمایی کرد که دارای میکروفون داخلی و ریموت کنترل سه دکمه‌ای است. این هدفون می‌تواند با هر بار شارژ ۶ ساعت موسیقی پخش کند و از همین ماه با قیمت ۱۰۰ دلار به‌ فروش می‌رسد. 

هدفون CX 6.00 چند قابلیت جالب را در اختیار مشتری قرار می‌دهد؛ به عنوان مثل شما می‌توانید دو ابزار مختلف را به‌صورت همزمان به هدفون متصل کنید. با این قابلیت شما می‌توانید کامپیوتر و موبایل خود را به هدفون متصل کنید و هر زمان مایل بودید صدای یکی از آن‌ها را پخش کنید. 

سنهایزر می‌گوید هدفون CX 6.00 این شرکت از اسپیکرهای خاصی بهره می‌برد که در آن باس صدا بهینه شده و جزئیات آن افزایش یافته است. این هدفون از بلوتوث ۴.۲ و فناوری aptX کوالکام پشتیبانی می‌کند. همه‌ی این‌ها به معنی پخش صدای واضح، قوی و باکیفیت توام با حداقل تأخیر است. فناوری aptX کوالکام باعث می‌شود تأخیر ارسال سیگنال‌های صوتی به حداقل برسد و به این ترتیب در زمان گوش دادن به موسیقی یا صدای فیلم، فاصله‌ای بین صدا و تصویر ایجاد نشود. 

CX 6.00 تنها ۱.۵ ساعت زمان نیاز دارد تا شارژ کامل شود و سپس ۶ ساعت موسیقی پخش می‌کند و اگر زمان کافی برای شارژ کامل آن نداشته باشید، با ۱۰ دقیقه شارژ می‌تواند دو ساعت موسیقی گوش کنید. 

ایسوس کیبورد مکانیکی ROG STRIX FLARE را معرفی کرد

ایسوس در نمایشگاه CES 2018 در کنار معرفی کامپیوتر‌های گیمینگ، وسایل جانبی جذابی برای این دسته از کاربران معرفی کرد. یکی از این محصولات، کیبورد مکانیکی و گیمینگ جدید ایسوس است که از کلید‌های Cherry MX RGB در آن بهره می‌گیرد. چراغ‌های ال‌‌ای‌دی کلید‌های این صفحه‌کلید نیز توانایی نمایش ۱۶.۷ میلیون رنگ دارند. 

ایسوس هنوز نمونه‌های کلید به‌کاررفته در این کیبورد را به‌طور دقیق مشخص نکرده است. اما در صورتی که با کلید‌های Cherry MX RGB آشنایی دارید، قطعا می‌دانید این خانواده شامل انواع آبی، قرمز، قهوه‌ای و مشکی می‌شود که انواع مختلفی از فید‌بک و نیروی مورد نیاز برای فشرده شدن را به همراه دارند. 

به‌جز مکانیزم و کلید‌های کیبورد گیمینگ جدید ایسوس، این صفحه‌کلید تمامی کلید‌های مورد نیاز بخش چند‌رسانه‌ای را نیز به همراه دارد. اما یکی دیگر از نکات جالب‌توجه در رابطه با کیبورد ROG STRIX FLARE، بخش نورپردازی شده‌ی بالا و سمت راست کیبورد است که گیمر‌های می‌توانند نشان تیم خود در این بخش قرار دهند.

کیبورد ROG STRIX FLARE ایسوس از درگاه USB نوع A برای اتصال موس یا هدفون نیز بهره می‌برد. کیبورد گیمینگ ایسوس همانند سایر محصولات گیمینگ این شرکت از پلتفرم آئورا پشتیبانی می‌کند تا کاربران نورپردازی سفارشی‌شده و اختصاصی خود را در سطح کلید‌ها پیاده کنند. محل استراحت‌گاه جداشونده‌، دیگر مشخصه‌ی کیبورد ROG STRIX FLARE است که بدین ترتیب آن را به گزینه‌ی جذابی برای گیمرها تبدیل می‌کند.

نورپردازی ایسوس ترمینال و اسپاتلایت، هیجان را به اتاق بازی می‌افزایند

پلتفرم آئورا را می‌توان پروژه‌ای جذاب برای گیمرها دانست. به واسطه‌ی این پلتفرم ایسوس، گیمرها می‌توانند نورپردازی اختصاصی خود را در تمامی لوازم اعم از کامپیوتر، مانیتور، ماوس و کیبورد اجرا کنند. 

ROG AURA TERMINAL

ایسوس ROG Terminsal

ایسوس در راستا تکمیل تکه‌های مختلف پازل این پلتفرم، در نمایشگاه CES 2018 از ترمینال ROG AURA رونمایی کرد. این دستگاه چهارکاناله محلی برای ارسال نورپردازی مختلف به محصولات تحت پوشش پروژه‌ی آئورا است. 

چهارکاناله به‌طور دقیق‌تر به معنای قابلیت اتصال چهار کامپیوتر به این دستگاه و خروجی اختصاصی هر یک خواهد بود. محصول جدید ایسوس از فناوری هیلو ایسوس نیز پشتیبانی می‌کند. ایسوس در رابطه با توانایی آئورا ترمینال و فناوری هیلو گفت:

پس از قرارگیری ردیف‌های ال‌ای‌دی در پشت مانیتور، هیلو به‌صورت لحظه‌ای محتوا و رنگ‌های در حال نمایش در حاشیه‌های نمایشگر را درک می‌کند و در ادامه با تابش رنگ‌های مشابه از طریق ال‌ای‌دی‌های پشت مانیتور در فضای روبه‌روی گیمرها، محیطی جذاب ایجاد می‌کند.

ROG Aura Terminal ایسوس رنگ و جلوه‌های بازی‌ را با ال‌ای‌دی‌‌های تعبیه‌‌شده همگام‌سازی می‌کند. این دستگاه هم‌چنین در صورت اتصال سایر لوازم جانبی تحت پوشش فناوری آئورا، این رنگ‌آمیزی را در ال‌ای‌دی‌ها تعبیه‌شده در آن‌ها نمایش می‌دهد. 

ROG SPOTLIGHT

ایسوس ROG Spotlight

یکی دیگر از محصولات ایسوس برای نورپردازی محیط بازی و افزایش حس و هیجان موجود در آن، ROG SPOTLIGHT است که لوگوی ROG ایسوس را روی سطح یا دیوار می‌تاباند. اسپات‌لایت از پلتفرم آئورا نیز پشتیبانی می‌کند تا با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، جلوه‌های مشابه ایجادشده در محصولات سخت‌افزاری را روی دیوار بتاباند. 

اسپاتلایت دارای بدنه‌ای فلزی است و به واسطه‌ی پایه‌ی مغناطیسی خود، قابلیت اتصال به هر سطح فلزی دارد. قابلیت تغییر ۳۶۰ درجه این دستگاه امکان تابش جلوه‌ی مورد نظر را در هر بخشی از محیط در دسترس قرار می‌دهد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا امکان سفارشی‌سازی لوگوی در حال تابش موجود است یا نه؛ اما احتمالا در آینده‌ای نزدیک ایسوس این قابلیت را به اسپات‌لایت خواهد افزود.